2010年7月26日星期一

11日目**ふたり

パパ又到了山口,広島出張三天,
あり ちゃん也到了兵庫県参加summer camp三天。
今天開始,一連三天,這個家就只有我とママ。

過了周末,上午的課堂,大家都有點懶洋洋。
放學後,回家去。
あり ちゃん離家了,這個家顯得寧靜,ママ更清閒。

從下午至晚上,跟ママ一直傾計,對這個家更了解。
晚飯後,更難得可以看著電視龍馬伝及SMAPxSMAP

15 則留言:

supageti 說...

我都開始奇怪點解佢地會提供 homestay ~~

lau2tang 說...

食親飯都喝酒?
果然係大和民族!
老師學成歸來,睇怕連酒量都提升唔少~

ROY 說...

同ママ撐檯腳飲紅酒咁嘆~

我開始擔心你第時返番香港會唔習慣......

maymay 說...

提供homestay有冇錢收架呢?
個豆腐係乜野味來架?

Ellen老師 說...

意粉~~
昨天跟ママ傾計,他們提供 homestay 是有他的原因。但是,他們日常生活就是這樣,無需要因為我的出現而改變。


劉鄧 & roy~~
這個家真的好喜歡飲酒。
昨晚ママ不用照顧小孩,悠哉悠哉地撐檯腳飲紅酒,超舒服。

maymay~~
提供homestay一定有錢收,但是,我覺得我得到的照顧,跟我付出的homestay料,早已超出了。
豆腐係超滑,超好味!

肥師奶 說...

食得太好了......(+羡慕眼神)

Ellen老師 說...

當然.....我的Home Sweet Home

小彭 說...

"跟ママ一直傾計"... すごい!
又有太卷食... 好想食呀!
呢個豆腐好似係叫ひややっこ(冷奴), 上一堂吃喝玩樂日本語時先生教過.

naruto 說...

似放假多D,你睇下你提學校同呢個家嘅比律就知

Rempei 說...

naruto, 我都想咁講佢~~~yeah~~~

maymay 說...

老師收貓~~

Ellen老師 說...

小彭~~
跟ママ講下日文,講下英文,都ok!
呢度D太卷特別好味!
呢度好多種豆腐,呢個下次問ママ係咩!

鳴門 & 薯仔~~
既然係咁,就寫多D返學!

maymay~~
你講真?

naruto 說...

maymay嘅語氣好似其實係:老師收嗲~~


呵呵呵

maymay 說...

樓上咪攪事呀!

老師:
景係講真啦,我叫過人幫我買,不過買唔到囉,呢隻野巧巧吃架~

Ellen老師 說...

我都覺得鳴門好多事!

咁盡我力量啦!